Pageviews from the past week

Monday 6 February 2012

misi shopping berjaya

hye to all..;)

as i mention in previous entry hari ni nk cari handbag tali pnjg.(sorry la aku xtau what to call it, senang ckp handbag tali pnjg jer k)
mmg aku xpernah pakai handbag mcm ni.aku jadi suka bile tgk mo aku Dr Ardilla paki, cantiknyaaaaaaaaa..org kalu cantik pakai2 ap2 pun cantik kn except me..hee
sush sgt nk cari handbag mcm ni..limited jer dlm2 yg limited tu xsemua design aku minat
cari la kat megamall jumpa satu yg berkenan
dlm hati nk beli ke x
cuba g east coast mall lak, tp xder yg tertarik..patah balik g megaball and decided to buy it..
tadaaaa ni la handbag baru aku..;)






handbag ni brand benedetti polo..harga dia rm 200+
aku pejam mata and beli
aku suka sedapkan hati dgn ckp mcm ni, xper duit bole dicari..yg pntg barang berkualiti and aku puas hati..
pas byr aku aku terus guna handbag ni hehehe..beg lama aku campak jer dlm plastik letak dlm kete..
pastu aku g mydin cari sabun scrub tuk mandi lulur puteri binari..wangi giler and murah lak tu
aku dh wat beberapa study pasl scrub ni and most of the bloggers suka puteri binari punya scrub, wangi dan leh licin kan badan..bagus tuk bride to be mcm aku ni..hehee
actually ni first time aku masuk mydin kat kuantan ni..kalu bkn sbb nk cari puteri binari ni xder kot aku masuk mydin ni..ramai mat bangla..takut la g sorang2..
biasa port aku shop skin care and make up kat watson sbb kat situ jer ada simply ct..;)

that's all..;)

notakaki: nant start bln april baru nk g spa for official scrub by professional..g skrg rugi..;p

No comments:

Post a Comment