Pageviews from the past week

Monday 6 February 2012

mencari veil purple?

hye all
now is 1.30am yet im not sleepy...terguling2 atas katil bace buku pun xngantok
tertiba terpandang veil aku yg disangkut dlm wardrobe masih cantik xterusik..sayang sgt pakai hanya sekali
dgn ni termuncul la idea aku nk rent kan veil aku ni...;)

veil ni color purple rose..very soft purple, i brought it at jakel jln tar
sesapa yg ada ceremony mcm tunang ker nikah ker khatam ker which the theme is purple dan mencari veil leh la have a look at my veil and im willing to rent it off to you guys



layan dulu yer veil2 aku dari elbagai sudut ni hehehe


veil ni ada beaded kat depan so xpakai crown pun dk ok..sesuai untuk nikah or tunang yg x memerlukan crown  
dari sisi  tepi..mmg beade cantik jer terletak kat kepala sampai paras telinga..;)
 dari sisi atas lak mcm ni la rupanya..if nk cantik tinggikan sanggul..;)

                                                  


dari depan it looks like as what u can see now.
please abaikan make up aku yg xcantik itu..;p

 if berdiri..labuh veil tu mcm ni la..tinggi aku 156cm, so korang agak2 la yer
dari sudut belakang xder la gambarnya..hehe..tp veil ni also beaded at the back
veil ni aku beli mase cari kain tunang,  beli dgn harga 230rm after less kat jakel jln tar, kain jenis shiffon beaded at top, and 3 other angles (both sides and at the back)
baru pakai sekali jer mase tunang june 2011, i'll rent it with half of the price but for safety i need the deposit double of it..;)
if sesapa bermnat leh contact saya di  ironyz_86@yahoo.com


nota kaki: nk renting my baju tunang pun bole..heheeh..tp size kecik la mcm tuannya.;)


No comments:

Post a Comment