Pageviews from the past week

Sunday 5 February 2012

kenapa aku jadi doktor?

SEBENARNYA...................


*copy daripada terdampar dipinggir blogspot
bidang aku perubatan, aku mengetahui disease process lebih daripada orang awam sebab aku memang belajar bidang ni..Allah yg beri aku rezeki dlm bidang ni..aku masih ingat waktu aku nk menghadapi PMR n SPM, aku selalu berdoa mcm ni pada Allah "sekiranya aku ingin menjadi doktor itu terbaik untuk aku berikan la aku jalannya" 
ni doa yg akak aku ajar,, dia tahu aku nk jadi doktor sejak kecik so bila pmr aku bagus dia kata doa minta yg terbaik dari Allah sbb ap yg kita nk xsemestinya baik untuk kita..terima kasih Along..;)
ternyata Allah itu maha pendengar and maha mengetahui..sekarang dh hampir 2 thn aku bekerja sebagai doktor pelatih and aku mampu tuk menghadapi setiap kesukaran dlm kerja aku tidak seperti beberapa org colleague aku yg tidak mampu menghadapi kerja ini, mereka stress sampi quit kerja,/absond and ada yg under psychiatric follow up..terima kasih ya Allah atas nikmat mu ini..sungguh tinggi kasih mu ya Allah pada diri ni yg tidak layak untuk dikasihi..semoga aku sentiasa ingat nikmat Allah ini dan tidak kufur

No comments:

Post a Comment