Pageviews from the past week

Thursday 31 May 2012

shopping wacoal ..teheeee;;)

lama xupdate wedding prep..byk dh settle , tp malas je nk tulis..hee
hari ini niat nak g cari hadiah kawen diaorg-izatiah, faezan dan salmiah wedding all tis month~bankrupt..hihi
so g jejalan kat megamall sbb teringin nk makn pizza hut..pizza hut kat ecm lembab
meriah gak megamall arini sbb parkson buat sale smpi 70%..yg best bile diaorg announce ada happy hour..so price jatuh giler2 ar..hihi..harga best untuk hanya satu jam je...jgn lepas kn peluang..nmpak byk jer set comforter, dari harga rm800 leh dpt rm 160 je..aku pun beli la, leh buat cadar pengantin walaupun vendor aku kata dia nk pinjam kan set cadar nant...alang2 murah aku grab jer la..bole tido puas nant mlm pengantin, xpayah risau cadar tu org punyer ker..hehehe..cantik, color grey, 100% cotton, atas sia silk material..wah sejuk la nant  tido, call tunang, dia pun excited..hahaha
tapi bile balik alamak tersalah beli, beli king lak,,besar la plak..emmmm..;(
ni la comforter yg aku beli..grey satin silk..cantik sulam dia..simple and xserabut..




pastu beli baju dalam and underwear all wacoal..murah giler...bra yg rm159 dpt rm56 je..tp size cup A yg ada cuma color hitam je, kalu x mmg semua color aku grab..underware pun wacoal juga..suka sgt..sbb lembut sgt wacoal ni..cuba la try..mmg best..kalu bkn promotion mmg mahal gak la..
seblum ni mmg plan nk beli smua benda gaji bln depan,yg dlm semua nk tukar baru hihi. tp sbb skrg mmg dh ada promotion so aku pun grab la...shopping wacoal giler2 ar..tengok ar gambar ni..hihi..byk x aku beli..hihi

all wacoal ni aku nk simpan dulu, xnk pakai skrg..pakai mlm tu..hahaha..excitednya..gedik mode~~


this week mmg busy, esok ada majlis tunang marzuki, sabtu teman ira g wedding izatiah, ahad g wedding salmiah lak, dh la post night mase tu tp nk g gak, isnin g kl, fitting baju, en tunang balik!,,wah sgt xsbar..apa la jadi agaknya dgn kain2 tu smua...hope smua ok je
next week start buat facial n body spa..hihi..



ok ni my wedding card, dan bunting,
xder teaser2 ye, tunjuk je trus..hihi



simple jer kan kad kawen aku..kad sbg pemberitahuan jer, lama2 org akan buang..dan aku pun xde letak title doktor..malas la nant org compare majlis dgn title..kalu xgrant nant org ckp ni ke wedding dr..hihi..



 pehal bunting ni xleh rotate eh..emm pusing la kepala sendiri kalu nk tengok ek..



*duit mmg byk berabes ni..insy kalu niat mmg suci, mest ada rezeki punya..percaya dan yakin je..so far xder lg la rezeki yg xdisangka2 dtg, tp semua urusan dipermudahkn..tu pun rezeki gak kan..~~~~~~










No comments:

Post a Comment