Pageviews from the past week

Friday 13 April 2012

lalalala

hai

xder specific topic pun nk tulis..tp still rase nk update blog
saje nk share, hati rase bertambah  bahagia..sgt2. sebb ap ek..hee
rase blessed sbb dikurniakan pasangan yg secocok hahahaha..
senang ckp aku xbole hidup kalu bkn dgn dia....wah gitu..;)
walau jauh beribu batu, dia tetap dia.yg penting dia ada matlamat hidup  dan aku adalah salah satu matlamat hidup dia...suka2.

hampir smua org bila tahu tunang aku kat sabah akan warning aku supaya berhati2, pasang spy, byk2 doa
alasan nya sbb pompuan sabah cantik2, pndai mengoda, pndi guna ilmu nk pikat laki semenanjung

bos aku Dr A, dia dulu practis houseman kat sabah, so dia pun share la kisah dia kat sabah tuk wat aku lebih berhati2 n  mentally prepared if something happen
dia pun ckp la betul la pompuan sabah cantik2, depa mmg suka laki semenanjung, mmg pompuan sabah xsemalu mcm pompuan pantai timur ni, terang-terangan if nk tackle, ajak keluar la, senang ckp pompuan yg mulakan step ooo..bos aku ni wife dia org sabah la, hehe,,konon kene goda la tu..hehehe
bila aku dgr sendir dari org yg ada pengalaman dok sabah, aku pun cuak gak la..
dia concern kat aku, n dia pun offer la

"ko nk aku tolong cari maklumat pasal tunang ko x?wife aku ramai kwn staff nurse kat sabah"
( almaklumla wife dia dulu kn ex staff nurse kat sabah)
offer ni mase bln 2 aritu..pas offer tu, byk kali terserempak dgn dia, dia xder pun sibuk2 nk bagtau ap information yg dia dpt, aku pun malu gak nk tanye lagpun aku mmg x suspicious pun dgn tunang aku, kitaorg baik2 jer, xder gaduh2 pn, dia pun xder berubah sikit pun.

kebetulan last oncall aku kat ortho, aku oncall dgn Dr A ni
so aku  tanyer la " ada ap2 maklumat ker pasal yg bos nk tlg aritu" smbil gelak2 tanyer
situasi ni di saksikan oleh Dr S n Dr J ( diorang berdua ni pun mmg slalu kacau aku psal ni,selalu takut2 kn aku...)

Dr A: 'oo pasal tunang ko tu eh..dia budak baik..xde apa2 gosip'
Aku : terus tergelak..terus aku perli bos aku yg dua org tu.." dengar tu yer tunang saya budak baik'..haha..gelakan bos aku..
dgn ini berakhir la moment2 aku sepanjgn 4 bln kat otho..heee


aku bersyukur sbb xder perkara yg tidak diingin berlaku dlm hubungan kami dan smuanyer dipermudahkan..alhamdullih
skrg tg  counting days, masih terasa  mase lmbt berlalu...;((((((((((
persiapan semua ready, cuma tgu nk g fitting baju jer end of mei ni..
aku pun baru jer booking 2 apartment kat KL, daily rental,  tuk family aku tido mase majlis resepsi kat kl nant sbb mjlis tu kan malam, xkan family aku nk drive balik johor tgh2 malm kn.


p/s : geram kat sorang tu sbb dia yg lain xdapt masuk anesth...(

No comments:

Post a Comment