Pageviews from the past week

Sunday 11 March 2012

kad kahwin oh kad kahwin


aku ni dh la nk final assessment, tp nak study malas, ada gak kne extend ni..hehe
CME presentation lagi 2miggu ni, tp xbuat per2 pun lagi..hihihi
semua xde mood, xder mooddddddddddddd!!!
yg dtg hari ni hanya la mood nk buat kerja2 pasal kahwin which lame lagi kot!! xsedar dirikn aku...hehe

hari ni cuba nk settle kn pasal kad kahwin
dh beberapa kali aku view page kadlawo.com ni
overall aku suka
sbb  kad dia mmg lawo la. sesuai dgn name kedai dia hihi
kad dia corak mmg up to date la, looks modern,
so simple and sweet jer
yg aku perasan smua design sgt minimum grafic dia, so x la sarat, xpening kepala bace
aku mmg xsuka betul dpt kad kawin yg lipat tiga tu..aduhhhh pening giler kepala nk bace
dahla both sided printed color, gambor tapak sirih lg..ayat2 yg bla bla bla lg...
tp tu only my 2cent opinion, if korang suka go ahead je yer..hihihi

aku minat kad yg simple, and sweet, yg xmemeningkn kepala yg membacanya nant
of course nk nampak unik sikit, lain dari yg lain tp bajet tinggi la lak
size kad lak, aku nk kad yg just sekeping jer, ala2 poskad tuuuu, tp xnk yg memanjang, nk mcm segi empat tepat tu.....hihi


skrg dh jumpa dh design yg berkenan
ada tiga top most aku yg aku berkenan



 nama kad ni kad salju
 ia menggunakan pokok sakura yg popular kat jepun
aku suka corak ni sbb simple jer and is is so sweet..tp style poskad yg ada hanya size memanjang which aku xminat sgt






nama kad bawah ni perry..entah xtau apa maksud disebalik kad ni
kad ni pun simple kn, nampak elegan jer dgn hanya gambar cincin ..kad jenis ni ada size poskad yg aku nak..may be ni kotttttttttt...hihii


ni pun sweet jer kn,,gambar burung ni aku tgk ala2 romantik jer, ala2 sejoli gitu..hehe
(gambo kecik xleh besar lak, entah )

so mane satu ni nk pilih..ada idea?

No comments:

Post a Comment