Pageviews from the past week

Sunday 5 February 2012

saya sayang tunang saya

hye
mcm best jer kan topic ni hehe
tp mmg best pun..saya sayang tunang saya
xsbar nk tgu leh cakap saya sayang husband saya..heeee
dia org yg paling sempurna bg aku..biarpun dia ada keburukan,moga keburukan ditampal dgn kebaikan aku..no one is perfect..Allah temukan kita berpasangan, saling lengkap melengkapi..semoga segala keburukan masing2 dilindungi Allah
kecian kat en tunang, dia kerja xhenti..aissssh ho kat sabah mmg xsama ho kat semenanjung..aku post night dpt off 2days tp dia hanya la satu hari jer off tu pun setengah hari..esok dia oncall lg..rindu nk borak pajng2 dgn dia, lg2 skrg byk benda pasal wed prep nk settle..

kali ni nk share pasal wedding theme aku..waa akhirnya aku dh jumpa color ap yg aku nk
tadaaaaa...
amacam cantik x wedding color aku...
this is we call tiffany red white wed colors
jatuh hati..semoga impian menjadi kenyataan;;)



tuk belah tandang pulak en tunang kata nk biru gak
so aku tolong google for him

cantik x?
hope dia suka la royal blue with canary yellow ni..


ok la bye
p/s: tunang saya dh ketidoran,, xdpt borak pnjg dgn dia..i love u syg, cepat la bln 7 ye..amin





No comments:

Post a Comment